Home » » Sevgiliye sözler

Sevgiliye sözler

SEVMEK. Özlediğinde Üşümekmiş. SOL Yanında Bir Ateşin İçten İçe YANMASIYMIŞ. CANINDAN CAN Giderken, Elinden Bir Şey Gelmeden SESSİZCE İzlemekmiş. SEVMEK. Tüm Güzelliklerin ONUN Olması İçin SESSİZCE YARADANA YALVARMAKMIŞ.
SEVGİ İLAÇ GİBİDİR. BAZEN İYİLEŞTİRİR, BAZEN İSE ÖLDÜRÜR.
Ben bir kara parçasıyım o denizde ne ben onsuz ne o bensiz yaşarız gökyüzüne vurmuş mesut gölgemiz gel fotoğrafçı çek resmimizi
İlk Tanıştımız Zamanı Hatırlamıyorum Ama Seni Ne Kadar Güzel Gördüğümüde Anlatamıyorum .
Sen insanın gönlünde açan bir çiçeksin.
Ey gönlüm. Şunu bilki : Bu kalp sadece senin için atacak.
Seni Seviyorum Çünkü; Seni Sevmekten başka birşey gelmiyor İçimden.
SEVDA GELDİYSE BAŞA KAÇMAK ARTIK BOŞA GİDERSİN O SEVDANIN PEŞİNDEN KOŞA KOŞA.
Toprak gibi kuru yagmur gibi sulu sana tek diceyim love fizik le çözdüm tarhi le buldum edbiyatla söylüyorum sen seviyorum.
Ben Seni Sevdigim Kadar Yasiyorum. Yasadigim Kadar Seviyorum!!!
Güzel gül var senin kadar degil seni seven çok var ama benim kadar degil
Seni her düşündügümde kalbime biy yildiz cızıyorum benim şimdi kaç yldızım ver biliyormusun? bani şimdi gökyüzüm var
Sonsuza kadar değil sonsuz kadar seviyorum seni.
Sana ne demeliyim? Hayatım desem hayat kısa,güneşim desem güneş batıyor, çiçeği desem o da soluyor. sana canım demeliyim çünkü bu can seninle yaşıyor!
Sevdanın çölerindeyim,ecel bile kıskanır
Bir kızı sevmek kolay ama sevilmeyi hak etmek zor.
SEN Ne UNUTULURSUN Ne DE HAYAL OLURSUN.
Belki birGÜN Beni Arayacaksın O Zaman Beni Bulamayacaksın O Zaman Doğan Güneşin YERİNEEEee Batan Güneşin OLCAĞIM heyy SEVgili..
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

facebook sayfamız

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Video Paylaşım - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger